torsdag 23. september 2010

Kamerabevegelser

Det andre temaet denne uken, var noen nye kamerabevegelser. Vi skulle øve oss på tilting, rotering, og skyving mot og fra motiver. Siden vi skal velge ut kun 2 bilder, så får jeg ikke vist alle temaene.

Bilde 1: Rotering. Her ser vi en blomst i midten, og mange sirkler rundt som slører til bladene. Jeg liker dette bildet, fordi det hadde så sterke og klare farger. Jeg har ikke redigert det. Rotering er en morsom teknikk som gir mange kule bilder. Det er i alle fall min favoritt så langt!
Kamera: Sony Ax290
Innstilling: S
F-stopp: 16
ISO: 100
 
Bilde 2: Her har jeg dratt kameraet fra en stubbe med mose på. Det blir ganske kule linjer inn til midten. Fine farger her også, jeg likte spesielt grønnfargen.
Kamera: Sony Ax290
Innstilling: S
F-stopp: 22
ISO: 100
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar