mandag 6. september 2010

Tema: Skolen

I denne perioden har vi tatt bilder av skolen. Bildene skulle være i sepia eller svart/hvitt. Her er mine bidrag:

Bilde 1:
Dette bilde syns likte jeg fordi det ble så pen glans i hengelåsen. Jeg liker også de diagonale linjene som strekker seg bort fra oss. I tillegg er bildet klart ved hengelåsen, så blir det uklart langt unna. Dette syns jeg er en kul effekt som gjør bildet litt spesielt.
Kamera: Sony Ax290
Innstilling: A
F-stopp: 100
ISO: f/3,5

Bilde 2:
Jeg likte også dette bildet av en spiralformet trapp på skolen. Trappen ble veldig lys da jeg redigerte bildet, og jeg liker at fargen gjentar seg i veggen til høyre og i ledningen på bakken. Og den svarte veggen i bakgrunnen står i stor kontrast til de lyse trappetrinnene. Det kan være ganske fint med former som buer og spiraler.
Kamera: Sony Ax290
Innstilling: A
F-stopp: 100
ISO: f/3,5




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar